kubranurleo Sürekli ultrasona girmek istemediğim için cumartesi randevuma kadar bekleyeceğim ama çok kafama takılıyor. 3 gündür kendimi çok iyi hissediyorum öyle hamilelik yok üstümde. Yorgunluk uyku oluyordu onlar gitti. Bu normal mi? Korkmalı mıyım?
Mommybabyy kubranurleo 31. Haftadaym göbeğim olmasa hamile olduğumu neredeyse anlamıcam o derece belirtim yok Allaha şükür bunda der etck bişi yok 8. Hafta çok erken bir hafta zaten 😂