Kızlar malesef yine hüsran . Bütün tuşlara enterlamıştım. Dün oturarak fırın filan temizledim. Ev temizliiği yaptım çocuğımun peşinden koştum. Sonra çocukla akşam yokuş yukarı yürüyüş yapıp indik. Akşam eve geldiğimde 3 dk da bir düzenli sancım vardı . Sonra 12 ye doğru çocuğumu uyutunca bende sızmışım . Gece boyunca eşim uyandırdı sancı varmı diye . Uyuyunca kaçtı. E böyle bi kaçıp bi gelcekse biz nasıl doğurcaz. Çocukta karnımda sertleşti. Yani doğum sancısı gelipte sevinen tek insandım heralde 😂 şu an sadece regl ağrısı kaldı . Hava biraz aydınlansın hemen aynı yolu yürüycem uğur getirdi yokuş yukarı olunca sanırım iyi açıyor 😂 böyle olup doğuran varmıdır. Bu arada nişan ve suyum gelmedi daha . Öyle olmadan da doğuran varmş