-Ada- 
Sezeryanın 7. Gunu desem ınanmazsın :) korse takmadım korse tayt gıydım ama oyle hergun deıl kafama gore dıkısler alınan dıkıs deıl kendi gıder erıyıp demıstı doktorum ole dısardan bellı olan dıkıs yoktu cunku ayaga 4.5. Gun kalkıp butun evı sılıp supurmustum 🤣 fızıge gelırsek dogumdan oncesıde cok sporla ugrasan bırıydım suan 2. Gebelik 12. Haftaya gırıcez ama cok erken cıktı bıraz hızlı kılo alıyorum at gıbı yedım ıcın ama bunuda dogurim halledıcem 😌🌸