Muzaffer Kızlar uzun zamandır buralardayım . Bilen denk gelen bilir ama şöyle anlatayım. 34 yaşındayım bir oğlum var lise 1 öğrencisi. İş güç derken birde kamuda güvenceli bir işim olunca çocuk mevzusu aklıma bişe gelmiyordu. Zamanla oğluma haksızlık bu dedim ve korunmayı bıraktım o ay hemen hamile kaldım . 9. Haftada ikizlerimi maalesef kalp atışları durduğu için gebeliğim sonlandırıldı. Ardından 28 gün sonra adet oldum. Ve korunmayı bıraktım . İki doktora ayni anda gidiyordum biri 3.adet deri biri ilk adet sonrası devam dedi. Yine olumlu olumsuz tüm günleri değerlendirdik. Hiç atlamadan . Halsizlik sürekli uyku gaz kasık ağrısı yaşadım . Erken gebelik testi yaptım bir kaç gün önce ikinci çizgi çıktı ama sonra yaptığımda yoktu. En son dün özür dileyerek tuvalette silinirken pembe bir leke gördüm ama pirinç büyüklüğünde iki tane . İlerleyen saatlerde kahve rengi ve nohut büyüklüğünde oldu. Sabah uyandım kanamam başlamış . Ama yine bulaşık bulaşık . Tamam bebek yok ama bu kahverengi leke niye geldi bende hiç böyle bir durum olmadı . Anlamadım Pazartesi zaten randevum bar gideceğim ama aklıma takıldı fikirlenirinizi paylaşırsanız sevinirim .
DiDem123 Muzaffer canım yerleşme kanamasına benziyo. Bence yerleşme kanamasıdır. Bi kan testi verirseniz kesin sonuç alır rahat edersiniz.
Sidelya Muzaffer bende bu saat oldu hala bi kanama yok bir kere oldu ama araştırdığıma göre 2 3 gün azar azar gelebiliyomuş yerleşme kanaması ☺️
Hanifeak Muzaffer telaşlandırmak istemem umarımda öyle değildir🙏 benim de iki düşük oldu ilk dediğiniz gibi kahverengi lekeyle başlayıp sonrasında bir iki gün içinde kanama ve düşük 😣