Eddaa57 minibebisim ya benimde iki gün üst üste alttan muayene çatı muayenesi falan derken hastaneden çıkarken böyle peçeteye sildikce geldi gün içinde de az az geldi yani ben tahriş oldu sandım hafif pembemsi acaba nişan mıydı o gerçi tam bı hafta oldu 🥲🥴
minibebisim Eddaa57 çatıdan sonra benim de kanamam oldu ama bu başka bi akımtıydı 🤣 bi anda geldi böyle şeffaf suyla beraber
Eddaa57 minibebisim o zaman benimki normal bi kanamaydi heralde ilk gebelik olunca insan herşeyi bişeye bağlıyo🥴😁