Kızlar nerdeyse 5 ay olacak ve benim boğazım bir türlü düzelmedi doktora gittim denedim banamısın demedi verdikleri tam iniyor tekrar şişiyor tam düzeliyor yine 🤦🏻♀️ başına gelen varmı naptınız tavsiyeniz varmı çok sıkıldım bu boğaz şişmdsinden 🥴 emzirdiğim için her ilacı içemiyorum bitkisel olarak öneriniz var mı