Evet o gece beni uyutmayan ağrı sancıymış. Normalde sezeryan günümüz 1 şubattı. Ben sabaha kadar bahsettiğim bel ağrısıyla bekledim sonra eşimi uyandırdım annemi aldık ve hastaneye gittik. Doktorum sancıyla beklediğim için kızdı hatta normal doğum gibi bir düşüncemiz olmadığı için. Doktorumun sezeryan tercihinin sebebi ise bebeğim tüp bebek yöntemi ile olduğu için riske atmak istememesiydi. Gece saat 2.30 da sancım başladı ben hastaneye gittiğimde sabah 10:00 idi. Acil sezeryana alındım ve bebeğim kakasını yapmıştı karnımda çok şükür ki bir sağlık problemi olmadı. Siz siz olun sezeryan ile doğum planlıyorsanız sancınız başladığında direk hastaneye gidin. Bugğn evimize geldik çok şükür ikimizde iyiyiz 🌸