Sengul12 valla bende doğumdan önce diyordum ki ne saçma instgrama koymuyosun ama örnek veriyorum kapıdan çıktığın anda bile kaç kişi görüyor çocuğu. Kırkıni bile beklemeyeceğim paylaşacağım.
Sonra kızım doğdu. Masallah subhanallah bir güzel , bir guzell. O guzelligine baktıkça korktum paylaşmaya , paylasmadim da. Sonra cocuk 2 aylık falan oldu babası paylaşmış haberim bile yok. Anam çocuk bı çıldırdı bir çıldırdı. Olamaz böyle bı huysuzluk. Sabahtan akşama Allah rızası için bir bardak su icemedim. Teee akşam fark ettim ki foto paylaşmış. İki gün gitti çocuğun huysuzlugu. Sonra bidaha ne zaman foto paylassak maalesef o huysuzluk geldi iki gün sürdü. O yüzden vallahi korkuyorum paylaşmaya. Dikkatli olun sizde. Evet düşünceniz doğru bende sizin gibi düşünüyordum ama eve gelen giden olduğunda çocuk huysuzluk etmedi hiç instya falan atınca oldu hep