Kızlar daha dün gibi 3 haftalıktı post açtım kese ne zman kalp atışı daha önce üç kaybım vardı sağlıksız diye kalp atışı olmamıştı ama şimdi şükürler olsun ki 18 haftam kaldı doğuma nasipse 38 hafta sezeryan olucam ve 20 haftalık oldum bile zöan çık çabuk geçyio bir bakmışsınız doğum ettiğimi paylaştım inşallah