Hemen acile gittim, ilk defa alttan muayene yapıldı açılmam 1 cm bile değil, nst sancı yok. Belime vuran ağrılar var kasıklarımda düzensiz sancılar oluyor, adet sancısı gibi galiba bebeğim artık geliyor. Gelen akıntının nişan olup olmadığını anlamadım. Ebe de bir şey demedi daha doğum başlamadı dedi sadece ama ilk gebelik olduğu için ben biraz telaş yaptım. Ne olursa tekrar gitmeliyim? Suyum gelmedi. Suyum gelirse hemen gitmeli miyim sancıların sıklaşmasını mı beklemeliyim? Hastane 5 dk uzaklığında.