Şaka gibi birşey 36+5 oldum haftaya çarşamba günü doğumum var ve bitmeyen sorunlar başladı vücudum durmadan kaşınıp alerji mi oluyorum bilmiyorum çok kaşınıyor ve kabarıyor duramıyorum ellerim bileklerim ağrıyor baş parmağım uyuşuk böyle sorunlar yaşayan var mı