Edaa1334 Kızlar merhaba 34+3 haftalığım yaklaşık ⅘ gündür ishal durumu yaşıyorum nst de ağrım çıkmıştı daha sonra tekrar girdim ağrım çıkmadı eve yolladı doktorum şimdi tedirgin oluyorum,aynı durumu yaşayan var mı?
Anestezih Edaa1334 bende de ishal oldu bu ikinci gebelikte…. ki normalde kolay kolay hiç ishal olmam. Daha kötüsü ishal ile beraber çok kötü bir hemoroid fırladı ben böyle birşey görmedim doğum sonrası ameliyat dendi inşaallah siz olmazsınız önlem olarak ne yapılır bilmiyorum ama araştırın sizde
Edaa1334 Ressammom yok geçiyor gibi oluyor yine aynı aniden geliyor birde karın ağrısıyla kontrolüme az kaldı bakalım
Ceydatrkmen Edaa1334 geçmiş olsun ne durumdasınız. Ishaliniz geçti mi? Doktor ne dedi? Ben 10 günden fazladır ishalim. Gaita veremiyorum dışarda bu yüzden tahlil yaptıramadim. Doktorum gluten intoleransindan şüphelendi. Test yapıldı ama geçmiyor ishal bebeğe zararı olacak diye korkuyorum
Ceydatrkmen Edaa1334 çok sevindim geçmesine. Darısı bana inşallah. Benlik sıkıntı yok ama bebeğin beslenmesine kilo almasına engel olur diye endişeleniyorum
Edaa1334 Ceydatrkmen çok uzun sürmezse etki edeceğini düşünmüyorum bol bol sıvı tüketin ve muz yiyin sizde en kısa zamanda atlatırsınız inşallah 🤲🏻