Tecrubesizaile Haftadayız ve uyuyamayan kızlar asla yanlız değilsiniz birde mide yanması yaşamıyorsanız şanslısınız bile çıldırıcam artık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sltn123_ Esranur_53 yakarsir gece uykusu yok kıpır kipir. 36*4 teyim bende sabaha karşı hareketleri azalıyor iki üçe. Kadar yatıyorum. Anlayacağınız düzen falan kalmadi
Sltn123_ Esranur_53 öyle cnm ben hareket ettiğinde alt tarafında da sizi hissediyorum az kaldı ama biraz zor günler kaldı şükür bunada sağlıkla gelsinler dünyaya evlatlarımız,,🐣👶
Esranur_53 Sltn123_ evet biliyorum hemsireyim bende ama terzi kendi sökügünü dikemiyor nedense hep süte yöneldim gavisconun dis macunu tadi beni bi tuhaf yapiyo 🤣
Sltn123_ Esranur_53 oyke oluyor sanırım cnm evet o tat oluyo ama ise yarıyor diye kullandım gamileligim boyunca ne güzel hemsiresiniz korkunuz varmı. Doğum için benim ikinci sezeryan olucak acayip korkuyorum,😔
Esranur_53 Sltn123_ evet ilk gebeligim korkum cok var normal dogum olucak Allah nasip ederse baskasinin dogumuna girmis bi hemsire olarak korkularim dahada artiyor🥹
Sltn123_ Esranur_53 cnmbenim Rabbim bibavazda kucağına almayı nasip etsin inşallah insan başına ne gelecek bilence korku oluyo demekki meslek ne olursa olsun 😘 bide 4 yaşında kızım var sanırım en zoru onu geride bırakıp ameliyata girmek
Edus35 Esranur_53 evet ya çok başkaymış bu durumlar yinede şükür ama valla hamileliği böylr hayal etmemiştim yaa😩🫣🥱
Serenaypolatt 12 de yatağa girip uyurum ümidiyle bu saati gören ben yalnız olmadığıma sevindim 33+0:)