Çok güzel bir isim çok beğeniyorum ama anlamı yokmuş ek olarak kullanılıyormuş Arapça dilinde kuran da o şekilde geçiyormuş hoca söylemişti yine yanlış olmasın hatırladığım kadarıyla sonra başka bişey koyun anlamı olan demişti yine tabi tercih sizin isim olrak kulağa gayet hoş geliyor