Kızlar ben hamileliğimin başından beri aşırı duygusalım sürekli ağlıyorum aklıma bişeyler geliyo,kendi ailem mesela geliyor onlara üzülüyorum ağlıyorum ya da eşim ufacık bişey desin oturup hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.Aşırı duygusalım ve çok ağlıyorum.Benim gibi olan var mı aranızda 😔