Busra_bugraaa Mervenin çok inatçı oluyorlar canım benim oğlumda Koç hep istediği olsun istiyor fazla sinirli bide uykusunda bile sinirleniyor artık gerisini sen düşün 🤣
Esmstf Mervenin yok ya benimde önde bi göbek var bebisde normal gidiyor masallah🙏 bana da herkes dior bu aydan sonra alirsin kilo😊
hknbsrsura Busra_bugraaa ilki normal olacaktı ama ben yapamadım sezeryan oldum 40. haftada bunu 38 de alacaklar Allah nasip ederse
Mervenin Hilalalara yaaa nekadar net maşşalah bizimki ayrıntılı usg de göstermedi özeniyorum şu kendini gösteren bebişlere😅😄
duruveeannesi Busra_bugraaa ben de şimdiden herşeyi halledeyim kafam rahat olsun diye düşündüm. Bir de yaptığım masrafları bebiş doğana kadar bitirelim dedim. Doğunca da bez, kıyafet vs masraf hiç bitmiyor ya 🤣
Hilalalara Mervenin bizim kız çok rahat 😂 normalde kızlar göstermez diyolar ama bizim kız aynı babası rahat utanma çekinme Yok 😂😂🥰🥰
Atafra Gzd_gzd valla çok zor erkeğide kızıda 😬 inatları illallah ettiriyor ama onun dışında güzel huylarıda var tabi.özgüvenli oluyorlar.buda burçlarının diğer bir özelliği ☺️
Mervebal Duyguanneoluyor aynıyız bizde oğlum olucak ikinciye inşallah sezeryan kucağı için 23ü gibi olabilir bakalım hayırlısı ☺️
Nesmus 25 haftadayım 10 kilo aldım oglusum olacak inş ismi yusuf yiğit olucak nasip ederse allahım dolabı beşiği hastane çıkışı hazır bebek arabası hazır bi kaç eksik kaldı sadece