duruveeannesi Atafra aslında ben de koç burcu olmasını pek istemiyorum. 19 martta 36+5 oluyoruz. O zaman sağ-salim doğsa da balık burcu olsa diyorum 😅
Mervenin Seymaemre ilk zamanlarmda banada oldu hatta zaman zaman hala pimpirikleniyorm ama zaman su gibi geöiyor içini ferah tut😇
duruveeannesi Seymaemre Mervenin her burçta farklı iyi ve kötü özellikler oluyor tabi. Herkes dört dörtlük değil. Ben yengeç burcu olduğumdan koçlarla pek anlaşamıyorum o yüzden balık daha iyi bana göre 😅
Busra_bugraaa Mervenin çok inatçı oluyorlar canım benim oğlumda Koç hep istediği olsun istiyor fazla sinirli bide uykusunda bile sinirleniyor artık gerisini sen düşün 🤣
Mervenin Seymaemre hepimiz sağlıklı sıhatli kavuşalım bebeklerimize inşallah🙏🏼😇 3,5 ay falan kaldı ortalama az kaldı az😇😇😇😇
melisers eeylem Bende 24+3 um hazirliklar son gaz devam 🙆♀️😊 Ocak sonu oda takimi gelecek. Cogu eksik tamamlandi pek birseyimiz kalmadi.
Mervenin melisers evet bizimde öyle çok az şey kaldı 🙈 bugünde bezlerini aldık e bebekte indirim var bezlerde bilginiz olsun😇
melisers baharayazz bende 24+3 um.45.5 ile hamile kaldim 5 kilo aldimm her ay duzenli ilerledi benim kilo alisim 🙊😊
melisers Esramuratt Bana da sezeryan 2 nisan dedi doktorumama ben hep29martta dogurcam diyorumen basindan beri nedendir bilinmez oyle hissediyorum 🙊😂
Esramuratt melisers Bende dogum ne zaman diyenlere hep mart diyorum agzimdan oyle cikiveriyor annemde hep bizi gününden 15 20 gun once dogurmus anneme cekersem erken dogururum saglikla gelsinler cok da bekletmesinler bizi ❤😊
1melek1annecik eeylem aynıyız ☺️ bnm de tahmini 5 Nisan 😍 biz de bişey almadık memleket dönüşü moral olsun diye alışverişi bekletiyoruz ☺️
Atafra Gzd_gzd valla çok zor erkeğide kızıda 😬 inatları illallah ettiriyor ama onun dışında güzel huylarıda var tabi.özgüvenli oluyorlar.buda burçlarının diğer bir özelliği ☺️