Glsm3434 Kizlar cuma günü kan vermiştim değerlerim baya yüksek cikmis kızamıkçık vs yazıyor geçiren varmi
Glsm3434 Duha_4545 valla anlamadım normal herhalde bu değerlerin hamilelikte yüksek olması doktor birsey söylememişti
Duha_4545 Glsm3434 korkutmak istemiyorum seni ama bi başka doktora göster kuzum yüksekse hiç normal değil dün ben gittim kötü sonuçlar çıkabilir düşünmek bile istemiyorum şu an