TerapistAnne Hayır ya, 30 haftalıkken sancım çıktı. Açılma var mı diye bakmak istediler. Baktılar, tabi ister istemez kasıyorsun kendini ama öyle korkulacak bisey olduğunu düşünmüyorum. Ne kadar rahat olursan o kadar iyi olur. Doktor gerekli gördüyse yaptır, zaten yapılması gerekiyor normal doğum planın varsa. Yaptırma diye neden derler anlamadım. Bebeğin zaten bugün yarın gelebilir. Geçmiş olsun, sağlıkla sihhatle gelsin inşallah 🙂