ElifNilMom Kızzzlaaar merhaba, biz 1 şubatta kavuşuyoruz nasipse hayırlısı ile inşallah. Aynı gün olanlar var mı merak ettim. Anestezi tercihiniz ne olacak, kaçıncı doğum 🤩
Aryaam ElifNilMom biz naisp olursa Mart sonu inşalh siizn az kalmış sağ salim hayirkiysa kavuşun yavrunuza
simaymasalim ElifNilMom nasipse 2 şubat olarak aldık günümüzü devlet hastanesinde doğum yapicam ilk bebisimide o hastanede almıştım kucağıma genel anesteziyle anestezi uzmanı karar vermişti spinal yada genel olmasına bu defa ne olacak bilmiyorum korku heyecan arkamda 3 yaşındaki kızımı bırakma duygusu ne yapacağımı bilmiyorum duygularım karmakarışık kalp sorunumdan dolayı mecburi sezaryen oluyorum ilkide onun için sezaryendi ama ilk ve tecrübesiz olunca ve bizim kız gününden önce gelmek isteyince apar topar ameliyat olmuştum hiç bisey anlamamıştım şimdi tecrübe ve arkada kalan olunca daha zormuş inşallah rabbim sağlıcakla kavuştursun hepimizi🥲🙏🏻