Merveekdi Nst de kasılma çıktı 34 haftadayım yatış ve ciğer geliştirici verilecek dendi bunun için yatış şartmı neden yatırıyorlar bilgisi Olan yazabilir mi
merve_bulut Merveekdi canım sana saatte bir hap verirler, seruö takarlar sancıyı azaltmak için sürekli nstden takip ederler sancıyı azaltınca taburcu olursun bol bol dinlen derler bende öyle olmuştu çünkü
Mercimeek Merveekdi sancılarını durdurmaya çalışıyorlar nst kontrolü yapıyorlar bende 31 de yatmıştım
mombarbie_ Merveekdi beni 33 de yatirmislardi ciğer geliştirici için yatmanizda fayda var 2 gün kalmıştım ben şuan 35i gördük şükür az daha dogurucaktim ama hissetmiyordum sancıları ben sadece toplanma ve kasılma oluyordu
Merveekdi Yatış vermeleri normal o zaman değil mi iğne için değil ama kasılmadan kaynaklı yatış veriyorlar doğru anladım heralde
ikiprensesannesi__ Merveekdi evet doğru anlamışsın birde her ihtimale karşı bebek için iğne vermişler ciğer geliştirici erken doğum olursa solunum sıkıntısı yaşamasın diye