1.5 yıl iki tarafında tüm tetkikleri temiz olmasına rağmen bekledik. Düşünmemek zaten mümkün değil çünkü yumurtlama günü hesaplıyor,ona çalışıyorsun. Sonra dedim ki, boşver bu ay olmazsa olmasın aşılama deneriz, o da olmazsa tüp bebek.
Bunu dedim ya zihin rahatladı herhalde, o ay doğal yoldan oldu. 1.5 yıl sonra düşünün… bir yerde zihin o rahatlığı istiyor sanırım.