Meyranas Basakseda Vala bn ilkini doğurduğumda yanımdaki hasta ya 37.ci haftada alınıyor demişlerdi gelişime bağlı tabiki ama
Hatice--- Basakseda sorun sıkıntı yoksa 38 39 arasında alıyorlar bizde bekliyoruz bakalım 30 haftalık olacağız
Basakseda seizetheday sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🌸 ikinci de 38 haftayı geçirmiyorlar diye duymuştum da ondan sordum. Demekki doğruymus
seizetheday Basakseda evet sanırım ikinci ilki gibi olmuyor zaten benim için öyle oldu karnım çok daha büyüdü ara ara sancılarım oluyor vs bu durumlar da etkiliyor