Kızlar 28 haftalık gebeyim üstüm biraz lekelenmişti diş macunu falan sürdüm sandım ertsi günde göğüs ucum kadar nokta görünce çok heyecanlandım. Gelme sıklığı artarmı dışarıda petle veya peçeteyle önlem almalımıyım?
Sizde kaçıncı haftanızda geldi ve nasıl devam etti ?
Birde bu sütleri toplayanlar varmış bebek doğduğunda veriliyormuş yapn varmı şırınga ile toplanıyor dediker doktoruma sormadım daha yeni yaşayınca. Zaten şuan leke şeklinde çok mümkün değil ama artarsa ilk sütü kaçırmamak istemem faydasını çok duydum.