Ays-0 hayırlı olsun korkma desem bilemiyorum çünkü aynı tedirginlik bende de var bende kalp atışıni bekliyorum hayırlısiyla 5+3 te keseyi görmüştük bugün 7+2 oldu Rabbim izin verirse inşallah cuma ya da cumartesi kalp atışı için gidecegiz 👏 Rabbim kimseyi korktuğuna ugratmasin bebek isteyenin kucağını boş bırakmasın hayırlısıni kolaylık nasip etsin inşallah. Size diyeceğim şuki zaman her şeyi ilacı ve sabır