kızıma da aynısını demişlerdi sizde yine kötü konuşmamışlar ben üzüntüden kahrolmuştum. Bıngıldak çok küçük denildi sıkıntı denildi ameliyat olması lazım denildi. Tek bir doktorla kalmadım ama başka doktora sordum çokta küçük olmadığını bir zararın olmadığını söylemişlerdi takip etmişlerdi hep. Şimdi 4 buçuk yaşında peri kızım 😍