guneyff Kızlar merhaba ben bu hafta 32 haftalık olacağım bağkurluyum çalışamaz raporunu almak için tam 32+1 de mi gitmem gerekiyor 32+4 olsa olur mu bir de belgeyi aldıktan sonra sigortaya mı gitmem gerekiyor
tugcesakzci guneyff 32+0 da çalışamaz raporu alıyorsunuz ve muhasebeciniz onaylıyor. Sigortaya gitme diye bir şey yok.
erdmdml guneyff 32/0 da alınması gerekiyor 1 gün bile gecikirse zorunlu 37. haftaya kadar çalışman gerekiyor dedi doktorum günü gününe olması gerekiyormuş
amayinedeiyiilerledim guneyff rapor aldıktan sonra bağkur primi ödemeye devam ettiniz mi.? Geç vakit olduğu için muhasebecime soramadım🤔