Minikbiranne35 Arkadaşlar vajinamda kaşıntı olduğu için doktorum zalain yazdı fitil olarak ve merhem olarak aramızda kullanan var mı güvenmeli miyim bebeğe zarar verir mi acaba tedirginim
BhrRzgr_06 Minikbiranne35 fakirliğini kullanmadım ama krem olarak kullanmıştım. 3-4 gün kullandım ve kaşıntıyı kesti Kaşıntı oldukça kullan dedi doktorum mantar var bende geçmek bilmiyor
3438FG Minikbiranne35 Hem kremini hem fitilini kullandım. Hala daha tekrar ettikçe kullanıyorum. Doktorum tekrar yazıyor tekrar kullanıyorum. Endişenizi anlıyorum ama doktor size zararlı olan birşeyi vermez içiniz rahat olsun 💐