Selamlar herkese. Adetim 3 gün gecikti kaset test yaptım gayet net bir şekilde çift çizgi çıktı fakat testi yaptıktan 2 gün sonra kanama oldu ama adet kanamasi gibi degil yani adet kanaması olmadigindan eminim şuan ultrasondan gozukmuyormuş kan testi henüz vermedim rahim kalın dediler böyle bir durum yaşayan var mı acaba