Ays-0 Cansu777 Canım benim de göbeğim düşük çocukluktan beri, hamile kalmaya engel olacağını sanmıyorum
Aysegul_dur Cansu777 benim çocukken çok düşerdi çok ziplardim hatırlıyorum annem bardak koyardı çekmek için şuan hamileyim engel odugunu düşünmüyorum açıkçası canım
zemzem56 Cansu777 ben şu an hamileyim göbeğimi kaldirdigim gibi hamile kaldım ben siirtliyim burda bir kadın var il ilçe olan herkes tanır o kadını onun yanına yaptim
Ays-0 Şuan 4+3 haftalık hamileyim, olmasa benim olmazdı en son göbeğim için gittiğimde paramparça göbeğin ağrın olmuyor mu demişti Cansu777