Cceylann01 ben 30a girdim evi dip bucak temizledik çantam daha hazır değil bu hafta tamamlıcam çantamı da hazırladım ve de son zamanlarda son bir kez daha üstünden geçeceğiz suan 33 haftayız 36-37 gibi tekrar evin üstünden geçerim diye düşünüyorum. Bebek gelince beni neler bekler bilmiyorum bu yüzden geçtiğimiz haftalar da bütün evi döküp baştan aşağı tekrar temizledik desek yeridir fazla ağırlaşmasan bir kere böyle bir derin girmeni tavsiye ederim. Suan sadede sil süpür toz aş çamaşır yıka yapıyorum. Finalde camlar perdeler baza altları kapılar hop doğuma giderim diye düşünüyorum 😊