Yaklaşık 2 aydır bende de oluyor ama nstde sancım çıkmıyor. Hatta donktorum geçen hafta kontrole gittiğimde 2 haftaya kadar doğum başlamazsa suni sancı verip başlatacağız dedi. 38+4teyiz şuan. İnsanlar bunun kasılma olduğunu söylüyorlar ama öyleyse neden nstde sancı çıkmıyor anlamadım 🤷🏼