Çok ilginç gerçekten. Bende özel kontrolundeyim. Sağlık ocağından 4.ayda aradılar. Sisteme gebe olduğunuz düştü doğru mu diye. Bende evet dedim. Hatta hiç sağlık ocağının takip edeceği hakkında bilgim yoktu. Etrafıma sorduğum da senin bilgilendirmen gerekirdi dediler. Neyse sağlık ocağına gittim. Bu size kalmış ama biz aşıyı olmayı tavsiye ediyoruz dediler. İki doz yeterli oluyor. 5 doza tamamladığında ömür boyu koruyuculuğu varmış. Bir ay arayla oluyor. Ben hem doktor dahilinde hemde kendi araştırmalarım doğrusunda yaptırdım. Hakkınızda hayırlısı olsun.💐