26 haftadayım sanıyorum bir haftadır bebek geriniyo gibi hissediyorum ara ara ama bu kasılma da olabilir mi bilmiyorum. Yalancı kasılmalar vs yazıyo ama ilk gebelik olduğundan emin olamıyorum haliyle. Ufak ağrılı ve rahatsız edici bişey. Sonra geçiyo bel vs ağrıtmıyo ama yine de bi fikir almak istedim. Kasılma olduğunu nasıl anlarım ?