Ben hamileyim ve doktoruma sordum ve zaten doğal ve ilaç gibi bişi değil normalde de şimdi de kullanabilirsin dedi ben yine de ilk başta korktuğumdan kullanamadım 15+1 olduk anca cesaret ettim aldım nolur nolmaz diye sonuçta ama keşke daha önceden alsaydım çok rahatlattı gerçekten. Eczaneden talya markasınınkini aldım memnunum.