Gizemleyim Merhaba hanımlar . 29+3 haftalık gebeyim. 2 gündür çok sık, 10 dakikada bir idrara çıkıyorum. Bu kadar sık olması da normal mi ? Doktora randevu aldım ancak en erken 7 gün sonraya vardı mecburen onu aldım. İçim rahat değil normal midir yaşayan varmi
Gizemleyim Suraninannesi_14 3 hafta önce kadR enfeksiyon çıkmıştı ilaç kullandım, şuan yanma yada bitmemiş hissi yok aslında