Zeynepseyma ben yurtdışında yaşıyorum canm burada devlet 5 kez ultrasonu karşılıyor,normal klinik Dr o yüzden sayılı bakıyor son bir ultrason hakkım kaldı onda da eğer verilen doğum tarihinde gelmezse bebek doğum yapacağım hastanede bakacaklar böyle bir sistemmiş ben de ikinci hamileliğim ama ilk defa duydum öğrendim ilkinde ücretli doktora gitmiştik her seferinde 100 Euro ödeyince 😄 bakmışlardı bilememiştik asıl sistemin ne olduğunu