tugcesakzci Evvet tam anlamıyla 38+0 olduk. Doktorumuzun verdiği sezaryen tarihine 4 gün kaldı 😌 Eğer bir aksilik olmazsa oğluşum cumartesi günü dünyaya gelecek. Sizin doğum tarihleriniz belirlendi mi? Ne durumdasınız?
Minikmucizelere tugcesakzci bizde an itibariyle 38+2olduk cuma ayin 26 sinda 38+5 de yani sezeryan olucam daha oncesinde gelmezse falan tabi🙂 Benim ilk gebelik ya sizin
tugcesakzci umrumdadegil aşağıya baskı olayı çok kötü ya yürüyemiyorsun bile çok ağrı oluyor. Haftası küçük mü daha
tugcesakzci Minikmucizelere benimde ilk gebelik kuzum heyecanla ve sezaryenden korkarak bekliyorum bakalım 😂😂
Bebekbeklrkn tugcesakzci ay çok az kalmış ne kadar heyecanlı bizim normal olduğu için şuan günü belli değil İsmine karar verdiniz mi peki 🌸
tugcesakzci Bebekbeklrkn ben de normali çok istedim ama kronik rahatsızlığımdan nöroloji izin vermedi maalesef 🙄 sağlıkla kucağına al inşallah. Adına karar verebildim şükür Devrim olacak sizin ne olacak
Minikmucizelere tugcesakzci sizin neden sezeryan benim catim cok musait degilmis o yüzden sizinde mi öyle
tugcesakzci Minikmucizelere yok kuzum bende epilepsi var nöroloji doktorum onay vermedi normal doğuma
Minikmucizelere tugcesakzci him anladim canim olsun kiz gunumuz belli gitcez bebeleri alcaz gelcez allahin izniyle😄😁🙏guzel dogumlarimiz gecsin inşallah