Kızlar 37+3 teyiz bebeğim hala dönmedi sanırım. Aranızda böyle olup sonra dönen var mı
Ebrar00 şuan 38 haftalık 36 dan sonra döndü
Ebrar00 bu haftalardan sonra zor diye biliyorum ama yine de yanıltmayayım