Esraleyna bende 25 inde doğuma giricem benim de pilanlı sezeryan 37+4 de alacağım dedi bende düşünüyorum sütüm gelirmi diye ilk doğum normal di sütüm geldi ama bu sezeryan olacağı için düşünüyorum ama ben bugün kayısı kuru dut ve üzüm aldım kaynatıp hastaneye götüreceğim eve geldiğim de de devam edeceğim kuru dut çok süt yapıyo dediler bakalım inşallah iyi olur herşey 😊