Oğlumun adını MİRHAN koymak istiyoruz eşim çok istiyor detaylı araştırınca isim hem kadın hem erkek hükümdar anlamına geliyor ama Google da direk kadın hükümdar olarak geçiyor ne yapacağımızı bilemedik eşimde bende ismi çok beğendik mirhan diye kız ismimi olur diyor vebaline de girmek istemiyorum ne yapsam 🥹 ama mirhan ismini de çok benimsedim 🤦