Zdncl aynı şekilde benimde kilo problemim var , doktorum bilerek göbeğin katlandığı yerin altından atmış dikişlerimi o yüzden dikişlere temas etmiyordu , ağrıyan yeriniz muhtemeleen kalın dikişlerin olduğu yer bana öyle demişti uçlarda kalın dikişler var diy ama benim içtendi dışarısı normal yspıştırma dikiş yani hiç dikiş alma vs olmadı , ama benim doktorum hastane çantasına bile korse istedi taburcu olurken takacaksın dedi (sırf bana değil herkese öyle diyor) kilot korselerden onu kullanınca göbeği kaldırdığı için bi problem yaşamıyorum o göbeğin sarkıp katlandığı yerle alakalı