Seherali burada bu soruyu o kadar çok görür oldum ki.artik sanki delinin biri kuyuya bi taş attı millette onun peşinden gider oldu gibime geliyor.2 hamileligimdede 12 haftalıkken öğrendim cinsiyetini. Hiç bi değişiklik de olmuyo yani. Hele seninki artık kocaman olmus gayet net gorunuyo.niye değişsin ki ya.dr bana 12 de gösterdiğinde bildiğin bariz organlar belli olarak görünüyordu. 1 ay sonra daha büyümüş olacak. Değişmez falan rahat ol