tatlibebegim_ 25+2 oldum 1 saattir kasıklarımda sancı var kasılma diyolar ya aynı öyle bebeğim sürekli bi yere toplanıyor elimle pıt pıt yapıyorum geçiyor bu haftalarda normal mi acaba aynı adet olacakmış hissi gibi🥹
ponck-123 tatlibebegim_ bende o haftada öyleydim ya şuan bile öyleyim aslında üşütünce ya da gaz olunca oluyor canım karnımı sarınca rahatlıyor biraz dene istersen ☺️
OYKUmom tatlibebegim_ magnezyuma başlamadıysanız başlamalısınız çok rahatlatıyor onlar yalancı sancı imiş benimde oluyordu bebekten değil rahimdenmiş kendini doğuma hazırlıyormuş
tatlibebegim_ ponck-123 toplanması sürekli oluyoda kasılma sancı ilk defa oldu korktum haftamda çok küçük daha dediğinizi yapayım bi teşekkür ederim 🤗
ponck-123 tatlibebegim_ evet ya insan tedirgin oluyor ister istemez rica ederim yap canım faydasını görürsün İNŞAALLAH 🩵 bugün çıktım markete hava çok soğuktu geldiğimden beri sancım var 😕
tatlibebegim_ ponck-123 bende balkon kapısını açmıştım sanırım ondan üşüttüm kontrol günümde yarın doktorumada sorayım bi😊
Tugba_ylcn tatlibebegim_ geç bile kalmışsın şikayetlerini doktorw söyle direkt verir zaten ben 3. Aydan beri kullanıyorum erken doğum kasılmalarına bel bacak ağrılarına çok iyi
OYKUmom tatlibebegim_ evet doktorunuza danışın hemen yazar zaten .bide günde 1 şise maden suyu içmenizde fayda var kasılmalar için magnezyum var ondada