Gebelikte vajinal ve idrar yolu enfeksiyonu sürekli tekrarlıyo ne yazık ki benim 3 ay olunca başladı sadece vajinal vardı şuan 35 hafta oldum ikisiyle birden uğraşıyorum yani biraz geçiyor gibi oluyo ama yine geliyo doktorum tamamen geçmesi için doğumu beklemem gerektiğini söyledi kaç defa fitil krem kullandım geçen gün idrar için toz ilaç kullandım ama nafile