minnos1mom Merhaba Anneler kız bebek isim önerilerinizi alabilir miyim eğer anlamlarını da biliyorsanız onları da duymak isterim şimdiden teşekkürler 🥰❤️ karar vermek çok zor gerçekten
Kbr-ozcn minnos1mom mihrimah Anlami ay parçası demekti hatırladığım bide mihra ismi en sevdiklerim bunlar ama bebeğimiz erkek🤭
Sedefkitir12- minnos1mom bi kızım var adı Asel İsra suan ikinci kızıma hamileyim Asya koyucam Allah nasip ederse
Cerenglr Kbr-ozcn erkek anaları olarak kız analarına isim tavsiyesi 😅😅 oğlunuzun adını ne koyacaksınız
minnos1mom Cerenglr siz oglunuzun adına karar verdiniz mi peki bende size kendi önerimi söyleyeyim Göktuğ ismi çok güzel bence bir de Yaman ismi de güzel
Cerenglr minnos1mom Göktuğ ismini çok beğenirim ama türkçe karakter içeren bir isim kullanmak istemedim ilerde yurtdışına giderse ismini doğru düzgün telafuz edebilsinler diye ☺️ erkek bebeğim olursa kayra olucak dedim en başta babasıda beğenince üstüne konuşmadık bile 🥰🤭
Efnan3443 Bende Belinay koyacam ecrinle Belinay arasında gidip geliyordu ama Belinay koyucam anlamı peygamber çiçeğiymiş
Yaseminduygulu Larin olacak minnoşumun adı Mısra Nağme Nil Nare Tanem İnci Lida Sizlere fikir olsun arkadaşlar Çisem Lidya