Busebuse87 yani burda sıkıntı olur diyenler fazla olursa napacaksınız ilk çocuğunuzu sokağa mı atacaksınız başkasına mı vereceksiniz barınağa mı bırakacaksınız? Sizin kafanıza zaten bu yerleşmiş belliki burdan güç almaya gelmişsiniz. 12 yaşında köpeğim var yeğenlerim onunla büyüdü şimdi oğlum da onunla büyüyecek, golden ret cinsi olduğu için aşırı tüy döküyor ve aşı alerjisi olduğu için 2 yaşından beri sadece iç dış parazit hapı kullanıp aşılarını yaptırmıyorum. Yeğenlerim de bizde sağlıklıyız . Ama boşa anlatıyorum siz aklınıza getirmişsiniz bile böyle birşeyi yazık o hayvana…..