EsenPelin Bende bir gün kaldım sadece. Gaz sancıları beni mahvetti doğrulamıyorum, oturup kalkarken zorlanıyorum. Gaz da çıkaramıyorum. Farklı sebeplerden 2. gün tekrar yatışım yapıldı 3. günüm bugün hastanede anca anca kendime geliyorum. Yardımsız kalkabiliyorum yerimden. Yürümek gerçekten çok iyi geliyor. Dikiş değil de gaz sancısıysa kayısı suyu iç bol bol. Bende dikişlerden sanıyordum ama gaz sancındanmış. 😔