30 hastalığım kızımın hareketleri çok aşağıda hissediyorum 2,3 gündür birde bugün. 9 saatlik bir yolculuk yaptım birde ağır kaldırdım kısa süreliğine şuan hareketleri gayet iyi ağrım vs yok sadece kuyruk sokumum ve kalcam kırılmış gibi ağrıyor ya buna ne çözüm bulabilirim dok. Buna katlancan dedi yatamıyorum bazen kalçamın üstüne vs