EDA-GUN12 37+3 haftayiz 2 günden beri rahmimin kenardaki kemiği ağrıyor sol tarafdaki sizce normal mi
XBirmelekannesiii EDA-GUN12 bebek kanala yerleştiği için çatı kemigi deniliyor ağrı yapıyor 33. Haftadayim bendede aynı sorun var
Babyy21 EDA-GUN12 bende 37 haftalığım benim kaç haftadır öyle. Ama son zamanlarda daha bi beter aşırı ağrıyo ve baskı var
Duygu_nur52 39 haftalık oldum halen çekiyorum masaj yapıyorum yanma hissi oluyor bazen ama mahvediyor insani
EDA-GUN12 Bir de bazen sağ tarafımda karnımda pıt pıt diye atıyor o nedir ben hıçkırık olduğunu düşünüyorum